Artiklar om: Villkor & om Shiplink
Denna artikel finns också på:

Kontakta Shiplinks kundservice


Shiplinks kundservice



Hos Shiplink är det viktigt att du som kund känner dig trygg och får hjälp under alla dina bokningar och frakter. Vi vill alltid ligga i framkant med vår kundservice och utvecklar ständigt nya sätt för att underlätta kommunikationen med dig som kund. Nå oss på det sätt som bäst passar din verksamhet.

Kontakta oss



Telefon: Vi finns tillgängliga måndag-torsdag 08.30-17.00 och fredag 08.30-16.00 på telefonnummer 010-20 706 66.
E-post: Maila oss dina frågor eller funderingar på order@shiplink.se så ser vi till att svara dig så snabbt som möjligt.
Chatt: Använd dig av vår chatt och få svar dina frågor på rekordtid. Du hittar chatten längst ned i högra hörnet på skärmen.


Behöver du hjälp med att skicka paket, eller vet du inte hur du finner dina fraktdokument? Oavsett vad du behöver hjälp med så är det enkelt att komma i kontakt med vår kundservice. Vi jobbar ständigt efter att utveckla och hitta nya lösningar för att hjälpa dig som kund.


När når jag er kundservice? Shiplinks kundservice är tillgänglig måndag-torsdag kl.08.30-17 och fredag kl.08:30-16.00. Ring, mejla eller chatta med oss så löser vi dina problem tillsammans.

Kan jag få hjälp med att lägga min beställning? Absolut! För det ärendet rekommenderar vi att du kontaktar oss i chatten så hjälper vi dig i realtid.

Uppdaterad den: 01/03/2023

Var denna artikel hjälpsam?

Dela med dig av din feedback

Annullera

Tack så mycket!