Artiklar om: Systemintegration

Systemintegration: Redigera mottagarens uppgifter

Systemintegration: Redigera mottagarens uppgifter



Det händer att mottagaren anger fel uppgifter vid beställningen, eller att du själv vill justera några uppgifter i efterhand. Det kan du enkelt göra genom att redigera varje order via kolumnen "Mottagare".

Ändra uppgifter
Klicka på mottagarens ort och namn i kolumnen "Mottagare". Ett nytt fönster öppnas med uppgifterna som hämtas från ditt system.


Gör dina ändringar i mottagarens uppgifter.


Klicka på "Spara". Nu är dina ändringar sparade och du kan fortsätta boka frakten.


Återställa uppgifterna
Om du behöver återställa uppgifterna från ditt system kan du enkelt göra det genom att klicka på "Återställ från order"-knappen, längst upp till höger.


👋 Vi finns här redo om du behöver hjälp? Kontakta kundservice via chatt, telefon: 010-20 706 66 eller e-post: kundservice@shiplink.se

Letar du efter ytterligare information?
Hur beräknar man fraktpriset?
Hur funkar importera som utkast-knappen?
Hur funkar importera och bokaknappen?

Uppdaterad den: 23/05/2024

Var denna artikel hjälpsam?

Dela med dig av din feedback

Annullera

Tack så mycket!