Artiklar om: Villkor & om Shiplink
Denna artikel finns också på:

Kontakta Shiplinks kundservice

Shiplinks kundservice



Hos Shiplink är det viktigt att du som kund känner dig trygg och får hjälp under alla dina bokningar och frakter. Vi vill alltid ligga i framkant med vår kundservice och utvecklar ständigt nya sätt för att underlätta kommunikationen med dig som kund. Nå oss på det sätt som bäst passar din verksamhet.

Kontakta oss


Telefon: Vi finns tillgängliga måndag-torsdag 08.30-17.00 och fredag 08.30-16.00 på telefonnummer 010-20 706 66.
E-post: Maila oss dina frågor eller funderingar på order@shiplink.se så ser vi till att svara dig så snabbt som möjligt.
Chatt: Använd dig av vår chatt och få svar dina frågor på rekordtid. Du hittar chatten längst ned i högra hörnet på skärmen.



När når jag er kundservice? Shiplinks kundservice är tillgänglig måndag-torsdag kl.08.30-17.00 och fredag kl.08:30-16.00. Ring, mejla eller chatta med oss så löser vi dina problem tillsammans.

👋 Har du frågor? Kontakta kundservice via chatt, telefon: 010-20 706 66 eller mejl: kundservice@shiplink.se

Uppdaterad den: 09/08/2024

Var denna artikel hjälpsam?

Dela med dig av din feedback

Annullera

Tack så mycket!