Vår kundservice i världsklass hjälper vi dig att lösa dina problem snabbt och enkelt.

Kundservice

Fraktbranschen kan vara komplicerad och full av potentiellt kostsamma snedsteg. Hos Shiplink är det viktigt att du som kund känner dig trygg och säker under alla dina beställningar och leveranser.

Uppstår det några problem, svårigheter eller om du har andra funderingar angående dina frakter så är det enkelt att komma i kontakt med vår kundservice. Vi jobbar ständigt efter att utveckla och hitta nya lösningar för att hjälpa dig som kund.



När kan jag nå er kundservice? Shiplinks kundservice är tillgänglig varje vardag mellan 08-17. Ring, mejla eller chatta med oss när det passar dig så löser vi alla dina problem tillsammans.


Kontakta oss

Vi vill alltid ligga i framkant med vår kundservice och utvecklar ständigt nya sätt för att underlätta kommunikationen med dig som kund. Nå ut till oss genom på det sätt som bäst passar din verksamhet.

Telefon
Vi finns tillgängliga varje vardag mellan 08-17 på nummer 010-20 706 66.

E-post
Maila oss dina frågor eller funderingar på order@shiplink.se så ser vi till att svara dig så snabbt som möjligt.

Chatt
Använd dig av vår nylanserade chatt och få svar på alla dina frågor på rekordtid. Du hittar chatten längst ned i högra hörnet på skärmen.



Kan jag få hjälp med att lägga min beställning? Absolut! För det ärendet rekommenderar vi att du kontaktar oss i chatten så kan vi hjälpa dig i realtid.
Var denna artikel hjälpsam?
Tack så mycket!