Kundservice

Fraktbranschen kan vara komplicerad och full av potentiellt kostsamma snedsteg. Hos Shiplink är det viktigt att du som kund känner dig trygg och och får hjälp under alla dina bokningar och frakter.

Uppstår det några problem, svårigheter eller om du har andra funderingar angående dina frakter så är det enkelt att komma i kontakt med vår kundservice. Vi jobbar ständigt efter att utveckla och hitta nya lösningar för att hjälpa dig som kund.

När når jag er kundservice? Shiplinks kundservice är tillgänglig varje vardag mellan 08-17. Ring, mejla eller chatta med oss så löser vi dina problem tillsammans.

Kontakta oss

Vi vill alltid ligga i framkant med vår kundservice och utvecklar ständigt nya sätt för att underlätta kommunikationen med dig som kund. Nå ut till oss genom på det sätt som bäst passar din verksamhet.

Telefon: Vi finns tillgängliga varje vardag mellan 08-17 på nummer 010-20 706 66.
E-post: Maila oss dina frågor eller funderingar på order@shiplink.se så ser vi till att svara dig så snabbt som möjligt.
Chatt: Använd dig av vår chatt och få svar på alla dina frågor på rekordtid. Du hittar chatten längst ned i högra hörnet på skärmen.

Kan jag få hjälp med att lägga min beställning? Absolut! För det ärendet rekommenderar vi att du kontaktar oss i chatten så hjälper vi dig i realtid.
Var denna artikel hjälpsam?
Tack så mycket!