Artiklar om: Fraktavdelning
Denna artikel finns också på:

Personlig och tillgänglig kundservice



Personlig och tillgänglig kundservice



Vi på Shiplink vill att du ska känna dig trygg som kund och erbjuder den hjälp du behöver under alla dina bokningar och frakter. Vi är en mindre, stadigt och omsorgsfullt växande kundservice som har lång erfarenhet och mycket kunskap. Vi har lätt att förstå ditt fraktbehov och finns alltid till hands för att besvara frågor och funderingar.

Kontakta oss via mail, telefon eller chatt:


Telefon: Vi finns tillgängliga på telefonnummer 010-207 06 66.
E-post: Maila oss på kundservice@shiplink.se så ser vi till att svara dig så snabbt som möjligt.
Chatt: Chatta och få svar på rekordtid. Du hittar chatten längst ned i högra hörnet på skärmen.

Öppettider kundservice


Måndag-torsdag: 08.30-17.00
Fredag: 08.30-16.00


➜ Behöver du boka frakt nu på en gång? Klicka här.
➜ Återkommande fraktbokare? Skapa konto här.

Uppdaterad den: 13/11/2023

Var denna artikel hjälpsam?

Dela med dig av din feedback

Annullera

Tack så mycket!