Artiklar om: Villkor & om Shiplink
Denna artikel finns också på:

Kontakta Shiplinks kundservice

Shiplinks kundservice


**Hos Shiplink är det viktigt att du som kund känner dig trygg och får hjälp under alla dina bokningar och frakter. Vi vill alltid ligga i framkant med vår kundservice och utvecklar ständigt nya sätt för att underlätta kommunikationen med dig som kund. Nå oss på det sätt som bäst passar din verksamhet. **


Kontakta oss

  • Telefon: Vi finns tillgängliga måndag-torsdag 08.30-17.00 och fredag 08.30-16.00 på telefonnummer **010-20 706 66**.
  • E-post: Maila oss dina frågor eller funderingar på **order@shiplink.se** så ser vi till att svara dig så snabbt som möjligt.
  • Chatt: Använd dig av vår chatt och få svar dina frågor på rekordtid. Du hittar chatten längst ned i högra hörnet på skärmen.



När når jag er kundservice? Shiplinks kundservice är tillgänglig måndag-torsdag kl.08.30-17.00 och fredag kl.08:30-16.00. Ring, mejla eller chatta med oss så löser vi dina problem tillsammans.


Öppettider under sommaren 2025

Från och med måndag 30 juni till och med fredag 15 augusti har vi följande öppettider:

Öppet måndag - torsdag kl. 08:30-16.30, fredagar  8:30-16:00.

Lunchstängt kl. 12.00-13.00


👋 Har du frågor? Kontakta kundservice via chatt, telefon: 010-20 706 66 eller mejl: kundservice@shiplink.se

Uppdaterad den: 07/07/2025

Var denna artikel hjälpsam?

Dela med dig av din feedback

Annullera

Tack så mycket!