Artiklar om: Betalning & fakturor
Denna artikel finns också på:

Autogiro

Autogirobetalning


Hos Shiplink kan du välja att betala dina fakturor med autogiro.


Med autogiro som betalningssätt slipper du det administrativa arbetet med att betala in fakturor manuellt. Den fakturerade summan dras istället automatiskt från ditt konto - hur smidigt som helst!


För att vi ska kunna hjälpa dig att aktivera autogiro hos oss så behöver vi följande information


  • Bankens namn
  • Clearingnummer
  • Kontonummer


När autogiro är aktiverat så kommer de att ske på framtida fakturor, de går inte att få på redan utskickade fakturor

När du får en faktura som ska betalas med autogiro så står de under betalningsvillkor Autogiro


För att använda autogiro som betalningssätt för dina frakter hos Shiplink - hör av dig till oss, så hjälper vi dig att sätta upp autogiro.



Hur vet jag om jag kan använda autogiro som betalningssätt? De absolut flesta banker stödjer autogiro för företag. Men det lättaste sättet att ta reda på om just din bank tillhandahåller tjänsten är att du ringer deras kundservice och frågar.


👋 Har du frågor? Kontakta kundservice via chatt, telefon: 010-20 706 66 eller mejl: kundservice@shiplink.se

Uppdaterad den: 06/11/2025

Var denna artikel hjälpsam?

Dela med dig av din feedback

Annullera

Tack så mycket!